poniedziałek, 10 lutego 2014

Pudding Chia / Chia Pudding

Pudding Chia :) Kolejna propozycja pysznego śniadania :)




Nasiona chia odkryłam niedawno... jak do tej pory najbardziej smakują mi z mlekiem kokosowym 100% :D



Pudding Chia
1 szklanka mleka kokosowego
4 łyżeczki nasion chia
3-4 łyżeczki syropu z agave
blenderujemy  odstawiamy do lodówki ( u mnie  zazwyczaj na noc) :)

Dzisiaj do połowy kremu dodałam kilka mrożonych malin ...








Dla urozmaicenia przełożyłam bananami oraz domową granolą :)




Jak dla mnie bardzo ale to bardzo pożywne śniadanie ... Gluten, Dairy and Sugar Free :)



Chia Pudding

Chia Pudding :) Delicious breakfast :)
1 cup coconut milk 
4 teaspoons of chia seeds 
3-4 tsp agave syrup 
Mix all, leave it in the fridge ( usually at night) :) To half the cream added some frozen raspberries ...delicious <3






7 komentarzy :

  1. aż zgłodniałam jak na to patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś mnie tym puddingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak jest z granolą to nie jest sugar free, w płatkach masz węglowodany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest domowa gronola, sama ją zrobiłam nie dodawałam cukru, poza tym używam bezglutenowych płatków owsianych :) pozdrawiam

      Usuń