wtorek, 4 lutego 2014

Green Heaven



Nie jestem wegetarianką ani weganką, nie jestem witarianką , nie jestem też fleksitarianką ...
staram się jeść jak najwięcej surowych warzyw i owoców, ograniczam gluten i nabiał do minimum, czasami zdarza mi się zjeść mięso....ze względów zdrowotnych powinnam jeść gotowane i pieczone dania oraz niestety jajka ...



Roślinożerca to ja ... bez definicji.... bez ideologii .... z miłością do zielonych liści ...z akceptacją że nic nie muszę... z tolerancją że można  inaczej ... alternatywnie ... to  właśnie ja ...Vea love green




Wspomnienie z Barcelony 2013 :) Targ La Boqueria  znajduje sie obok najsławniejszej ulicy- La Rambla :)


                                                                                                                                                        
foto Vea





                                        Świeże soki ze słodkich owoców skuszą każdego!

foto Vea



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz