niedziela, 9 lutego 2014

Owsianka / Oatmeal

Owsianka.. najlepszy przyjaciel zapracowanego roślinożercy :)



Kiedyś nie wyobrażałam sobie owsianki bez mleka krowiego... teraz nie wyobrażam siebie jak mogłam tak jeść...




Moją ulubioną owsiankę robię na wodzie z dodatkiem mleka kokosowego 100%, nie dodaje żadnego słodu ze względu na owocowe dodatki :)
W dzisiejszym wydaniu: banan, jagody goji, płatki kokosa, nasiona chia, morele ...




Używam bezglutenowych  płatków owsianych, czasami zdarza mi się jeść zwykłe.

Przygotowanie pysznej owsianki zajmuje  max 3 minuty, później tylko dodatki i śniadanie do pracy gotowe :)

Kolejne dzień bez pieczywa zaliczony !


Szybkie śniadanie szybko znika ;)



pyszota ....

Oatmeals are herbivore's best friends

My favorite oatmeal is with  water or coconut milk 100%
Ingredients:  banana, goji berries, coconut flakes, chia seeds, apricots ...


4 komentarze :

  1. Kochana i narobiłaś mnie smak ;) Osobiście owsiankę robię na mleku krowim...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śniadanie. Ja też robię owsiankę bez mleka, ale nigdy nie dodawałam mleka kokosowego, a tym bardziej nasion chia. Jutro próbujemy razem z córkami. Wszystkie przepisy na Twoim blogu są niezwykle inspirujące. Napisz proszę jak tam było na warsztatach smakoterapii, bo słyszałam od Krysi, że też jesteś pasjonatką zdrowego jedzenia i miałaś szczęście uczestniczyć w nich. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych zdrowych pomysłów:)
    Kasia Kujawińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo serdecznie za tak miłe słowa :)Smakoterapia jest cudna... Myśle ze to naprawdę Matka ... wielu przemian :)napewno będę wrzucać na bloga coraz więcej jaglanki, dzisiaj upieklam chlebek i jest cudny :D pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia :)

      Usuń