poniedziałek, 14 marca 2016

Wegańskie, bezglutenowe ciasteczka z kaszy jaglanej z dodatkiem jabłka / Millet Cookies with apple vegan gluten free

Moje kolejne podejście do tematu jaglanych ciasteczek ;) Na początku mojej "nowej" kulinarnej drogi wrzuciłam przepis na Wegańskie jaglane kokosanki, cieszy się sporym powodzeniem, może i ten przypadnie Wam do gustu ;) Ciasteczka robi się banalnie łatwo i szybko :)

Składniki:
1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
60 g wiórek kokosowych
1 duże starte jabłko ( na dużych oczkach )
garść rodzynek
garść pokruszonego raw kakao
20 g syropu z agawy ( lub innego słodu)
cynamon 
wanilia



Kaszę jaglaną mieszamy ze wszystkimi składnikami, dobrze wyrabiamy. W dłoniach formujemy małe kuleczki i układamy na blaszce (wcześniej wyłożonej papierem do pieczenia ).

Jeżeli masa za bardzo klei nam się do rąk, proponuje je zwilżyć wodą.

Pieczemy na 170 stopniach około 25 min

Ciasteczka są lekko wilgotne w środku przez co dłużej zachowują swoją świeżość.



<3 <3 <3

Gluten-Free, Dairy-Free & Refined Sugar-Free! 



P.S.
Uczę się robić zdjęcia na ciemnych tłach ...,  za wszystkie porady oraz poświęcony mi czas dziękuje Joasi  <3

3 komentarze :

  1. Już siedzą w piekarniku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaglanka, kokos i jabłko! Lepiej być nie może :). Yummy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis mam dawno zapisany, ale dopiero teraz do niego wróciłam. W weekend piekę :)

    OdpowiedzUsuń