niedziela, 22 listopada 2015

Owsiane ciasteczka z masłem orzechowym / Oatmeal Peanut Butter Cookies

Przepis na ciasteczka owsiane z bananami jest powszechnie znany, oto moja wariacja. Dużym plusem jest to, że praktycznie zawsze mam w domu potrzebne składniki do jego przygotowania ! Z podanego przepisy wyszło  16 ciasteczek ! :) 



 Składniki:
280 g płatków owsianych
2 banany
3 łyżki masła orzechowego ( całkiem spore :> )
40 g płatków migdałowych
8 - 10 daktyli




Płatki owsiane należy połączyć z bananami, następnie dokładnie wymieszać z masłem orzechowym i płatkami migdałowymi. Daktyle moczyć przez około 10 min w ciepłej wodzie następnie pociąć na małe kawałki i dodać do masy.  

Piekarnik rozgrzewamy do 180 stopni, formujemy ciasteczka i wykładamy je na wyłożoną papierem do pieczenia blaszce. Masa jest dosyć gęsta i kleista, w formowaniu pomaga zwilżenie dłoni.

Pieczemy około 20-25 min.


Ciasteczka są słodkie, szybkie w wykonaniu sprawdzają się jako ratunek na cukrowy głód.

<3 <3 <3

Gluten-Free, Dairy-Free & Refined Sugar-Free!


3 komentarze :

  1. Zdecydowanie moja ulubiona wersja! Często wcinam pokruszone do serka wiejskiego :3
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak domowe chrupiące i zdrowe ciasteczka owsiane! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :), Ciasteczka, dobra herbata i ciekawa rozmowa :) i mamy przepisz na idealne popołudnie :). Piękne, apetyczne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń